Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lyssnar på www.di.fm.

Förut kunde jag öppna upp cubase och öppna ett nytt projekt med ett audio spår och spela in musiken från winamp och mediaspelaren i cubase.

Nu när jag kör winamp och öppnar cubase så försvinner/kraschar ljudet i winamp. Mediaspelaren funkar att lyssna på även om jag öppnar cubase, men inget input ljud kommer i cubase.

Vad behöver jag göra........??

Har P4 XP pro EMU 1820 ljudkort.

Säkert nå enkelt som ni vet! 😉

Edit: Jag vill kunna spela in musiken från www.di.fm i cubase för att kunna bränna till skiva o ha i bilen............enklare förklarat.....! 😄

Annons
Postat

Klurigt, borde funka. Men kanske ingen överraskning med tanke på de andra datorproblem du skrivit om tidigare.

Men det finns ju enklare program som är skrivna för att klara just det du är ute efter, spela in strömmande ljud. Kolla på www.downloads.com t ex.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.