iwanttobreakfree Postat 17 oktober 2015 Dela Postat 17 oktober 2015 (redigerat) Valde att köra en helt annan stil Àn vad jag brukar göra, nÀmligen trap/hip hop. Brukar vanligen köra pÄ pop/soul, skulle vara trevligt med lite feedback. Vad bör jag tÀnka pÄ? Vad saknas och vad Àr bra? https://www.youtube.com/watch?v=sqRFgrC34no Vad tycker ni? Har Àven gjort lyrics videon sjÀlv. Redigerat 17 oktober 2015 av iwanttobreakfree Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ezzet Postat 17 oktober 2015 Dela Postat 17 oktober 2015 Riktigt bra, nÄgot jag skulle kunna tÀnka mig att lyssna pÄ helt klart. Vet inte vad som skulle ha kunnat gjorts annorlunda, det Àr ju trots allt din lÄt och det lÄter som att du lyckats fÄ fram den som du ville. Mer sÄnt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
iwanttobreakfree Postat 18 oktober 2015 TrĂ„dstartare Dela Postat 18 oktober 2015 Riktigt bra, nĂ„got jag skulle kunna tĂ€nka mig att lyssna pĂ„ helt klart. Vet inte vad som skulle ha kunnat gjorts annorlunda, det Ă€r ju trots allt din lĂ„t och det lĂ„ter som att du lyckats fĂ„ fram den som du ville. Mer sĂ„nt! Tack sĂ„ hemskt mycket!! KĂ€nner nĂ€stan att jag börjar hitta min stil nu.. sjöng ju rock engĂ„ng i tiden och dĂ„ tyckte mĂ„nga hĂ€r att jag var hopplös, men en fisk kan ju inte klĂ€ttra pĂ„ ett trĂ€d, handlar om att hitta rĂ€tt đ 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Kaffekopp1 Postat 18 oktober 2015 Dela Postat 18 oktober 2015 LĂ„ter riktigt bra đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
iwanttobreakfree Postat 18 oktober 2015 TrĂ„dstartare Dela Postat 18 oktober 2015 LĂ„ter riktigt bra đ Tack som fan!! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
VayzeriA Postat 19 oktober 2015 Dela Postat 19 oktober 2015 Inte alls illa. Inte min typ av musik men fick bara tanken om djup bas i bakgrunden i lÄten, dock ej genomgÄende men pÄ rÀtt stÀllen. Kanske en aaanigens mer tryck/back vocals pÄ Mother fuckin' headshot! ! Keep up the good work matey! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
iwanttobreakfree Postat 20 oktober 2015 TrĂ„dstartare Dela Postat 20 oktober 2015 Inte alls illa. Inte min typ av musik men fick bara tanken om djup bas i bakgrunden i lĂ„ten, dock ej genomgĂ„ende men pĂ„ rĂ€tt stĂ€llen. Kanske en aaanigens mer tryck/back vocals pĂ„ Mother fuckin' headshot! ! ïżœïżœïżœïżœïżœïżœ Keep up the good work matey! Tack sĂ„ mycket! Nej inte heller min egentligen, men alltid kul att testa pĂ„ nĂ„got nytt:) Jo det tyckte jag ocksĂ„, men nĂ€r vi vĂ€l prövade att lĂ€gga till vocals dĂ€r för att fĂ„ ett tryck lĂ€t det sĂ€mre enligt mig. Men det Ă€r ju en smaksak Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.