Jump to content
Annons

Producenter sökes för samarbete med väldigt seriösa artister påväg mot toppen


prototyp

Recommended Posts

Hej!

Söker producenter som är sugna på att samarbeta inom hiphop/rap/pop/rnb , rapp och sång över radio vänliga produktioner helt enkelt.

Har länge gjort musik på engelska men släppte igår min första singel på svenska på ett väldigt bra tag-

Lyssna här;

Mainstar – HiLIFE (feat. PAAP) - Single

Vi är VÄLDIGT seriösa och vet vad vi vill.

Maila; therealmainstar@gmail.com

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag skulle vilja hoppa in i eran grej! Jag har producerat i 2 år just nu och har skrivit låttexter i 5 år. Jag jobbar främst med hip-hop, R&B och funk. Jag ligger mest på old school sidan men jag skulle kunna jobba med new age/new school hip hop också. Jag är värd och manager för en Open Mic Show i mitt gymnasium (Internationella Engelska Gymnasiet Södermalm). Jag talar flytande engelska och franska. Jag fyller också 18 år det här året.

Ni kan nå mig genom att maila till:

msely_1@hotmail.com

eller

RING:

0739883309

Redigerat av Msel Nebie
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
AtoneMusic (oregistrerad)

Jag har också producerat i 2 år, har dock nästan bara gjort house men gillar att pröva nytt. Är dock bara 14 år fast kan en del. Jag är gärna med på skype och kanske kan tipsa eller hjälpa till med produktionen. Är också väldigt bra med melodier och ganska bra på att skriva texter (dock ingenting jag har publicerat än). Btw gillar era grejor.

Min soundcloud :

Mail : jakob.rolig@hotmail.se

skype : Jakob.forsbacka

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Kan göra de flesta typer av beats, från old-school till new-school. Satsar mycket på att göra olika typer av trap-beats numera men även low-fi beats. Så fort jag är klar mer gymnasiet hade jag tänkt att satsa på musiken. (jag är 18 år gammal)

Då jag gör olika saker har jag två olika profiler på soundcloud

Jag nås via meddelande här på forumet

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag skulle vilja hoppa in i eran grej! Jag har producerat i 2 år just nu och har skrivit låttexter i 5 år. Jag jobbar främst med hip-hop, R&B och funk. Jag ligger mest på old school sidan men jag skulle kunna jobba med new age/new school hip hop också. Jag är värd och manager för en Open Mic Show i mitt gymnasium (Internationella Engelska Gymnasiet Södermalm). Jag talar flytande engelska och franska. Jag fyller också 18 år det här året.

Ni kan nå mig genom att maila till:

msely_1@hotmail.com

eller

RING:

0739883309

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Söker producenter som är sugna på att samarbeta inom hiphop/rap/pop/rnb , rapp och sång över radio vänliga produktioner helt enkelt.

Har länge gjort musik på engelska men släppte igår min första singel på svenska på ett väldigt bra tag-

Lyssna här;

Mainstar – HiLIFE (feat. PAAP) - Single

Vi är VÄLDIGT seriösa och vet vad vi vill.

Maila; therealmainstar@gmail.com

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
AtoneMusic (oregistrerad)

Hej jag heter Matilda jag är väldigt talangfull för att vara så ung och är seriös och gillar uppmärksamhet det är inte många som kan sjunga som jag spelar ingen roll vilken ålder och jag är 11år

Generös användning av punkt... 🙂

Redigerat av AtoneMusic
Link to comment
Dela på andra sajter

Generös användning av pungt... 🙂

Tjejen är 11 år och det är väl positivt att hon iallafall försöker få kontakt med andra musiker? Vad har du för anledning att klanka ner på onödiga saker? Är det något som går ut över din vardag att hon ej använder punkter?

Med den attityden kommer man inte långt kommer du nog märka.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...