waverunner Postat 6 september 2014 Postat 6 september 2014 Hej! Jag har nu under veckan gjort några drop-ideer/melodier som jag gärna skulle vilja få feedback på. Vilken som låter bäst etc. Ni får gärna kritisera så mycket som möjligt! Länk till Soundcloud Tack på förhand!
klasho Postat 6 september 2014 Postat 6 september 2014 Inte min typ av musik så jag ska väll inte uttala mig egentligen. Men det lät rätt bra. Dock rätt så "tjockt" och virveln blev undantryckt i mixen. Tips är att om du vill ha hjälp med din musik så kan det vara bra att inte bara lägga upp 15 sekunders klipp,
waverunner Postat 7 september 2014 Trådstartare Postat 7 september 2014 Inte min typ av musik så jag ska väll inte uttala mig egentligen. Men det lät rätt bra. Dock rätt så "tjockt" och virveln blev undantryckt i mixen. Tips är att om du vill ha hjälp med din musik så kan det vara bra att inte bara lägga upp 15 sekunders klipp, Tack för svar, ska i framtiden lägga upp fulla låtar och filtrera bort onödiga grejer i mixen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.