Jump to content
Annons

Någon ge konstruktiv kritik?


Recommended Posts

Annons

Kommer klart och tydligt genom mina vanliga stereohögtalare, bakgrund-rösten vid slutet känns lite för tyst, för lite variation för att hålla kvar mitt intresse. Bra grund att bygga på ...

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

jag är nog inte rätt för att ge feedback direkt. Men iallafall.

 

Jag älskar melodin och den ambiancen du har i början av låten. Det gör att man vill fortsätta lyssna igenom den. Tycker även att de chord progression du byggt är vädligt bra, man hör att du försöker göra något emotional och det har du lyckats med utan tvekan. De nya soundet som kommer in efter 9 sek så hade jag nog själv antingen lagt ett low pass på det och sedan göra en automation där det blir mindre och mindre filter. Men det passar ändå bra utan eftersom att det är balanserat med volymen och man hör alla ljud klart och tydligt!

 

i mindre ord så tycker jag att det är en bra låt som med lite små ändringar kan bli en riktigt bra låt!  Men jag är inte riktigt expert men enligt mig så låter det bra!

Redigerat av Erik Gustafsson
Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan sa HomerJSimpsson:

Kommer klart och tydligt genom mina vanliga stereohögtalare, bakgrund-rösten vid slutet känns lite för tyst, för lite variation för att hålla kvar mitt intresse. Bra grund att bygga på ...

Håller med HomerJSimpsson på alla punkter. 

Bra grund att bygga vidare en låt på. Just nu är det bara en 1 minut lång loop, så svårt att säga mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...