slaptap Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Till skillnad mot senaste demoversion med vissa begrÀnsningar erbjuds nu en "prova pÄ" - period av Samplitude V8 till ett mycket bra pris...utan begrÀnsningar. Vi pratar fullversion. UpptÀck marknadens troligtvis bÀsta editering. Mer info om Samplitude V8 och Sequoia V8 hÀr.
Mats StÄlbröst Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 ...och missa inte testet av Samplitude 8, som kommer i Studio 4! /Mats
punkrockdude Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Det ska bli vÀldigt intressant att lÀsa vad ni tycker om programmet. Jag har alltid tyckt att Samplitude lÄter bÀttre Àn vissa andra program. Jag har inga bevis för att den i verkligheten gör det. MvH Rickard Gerthsson
tomazopantera Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Kom igen... tiotusenkronor..... đłđđđ
ChrioN Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Vet inte om jag tycker att 3000kr Àr billigt fÄr 3 mÄnader. Det Àr iofs den mest vÀlutrustade versionen. Men ÀndÄ..
Zatri Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Ăntligen! Har vĂ€ntat pĂ„ att det ska skrivas nĂ„t om Samplitude för oss som anvĂ€nt det i nĂ„gra Ă„r nu. Ska bli spĂ€nnande att se vad som skrivs om 8:an...
slaptap Postat 30 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 30 april 2005 (redigerat) Kom igen...tiotusenkronor..... đ đłÂ đ đł Finns mycket dyrare mjukvara...som inte kan hĂ€lften nĂ€r det handlar om editering av wave eller andra audioformat...och sĂ€tt kostnaden i relation med en dosa snus om dagen...eller 5 öl pĂ„ krogen per helg...eller tvĂ„ till tre hĂ€ftiga pluggpaket om Ă„ret etc etc....Nuendo kostar visst 20 lakan... đ Zatri...hĂ„ller med dig...mer om Samplitude i tidningen... đ Redigerat 30 april 2005 av slaptap
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.