Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det ska bli vÀldigt intressant att lÀsa vad ni tycker om programmet. Jag har alltid tyckt att Samplitude lÄter bÀttre Àn vissa andra program. Jag har inga bevis för att den i verkligheten gör det.

MvH Rickard Gerthsson

• 3 veckor senare...
Postat

Vet inte om jag tycker att 3000kr Àr billigt fÄr 3 mÄnader. Det Àr iofs den mest vÀlutrustade versionen. Men ÀndÄ..

Postat

Äntligen!

Har vÀntat pÄ att det ska skrivas nÄt om Samplitude för oss som anvÀnt det i nÄgra Är nu. Ska bli spÀnnande att se vad som skrivs om 8:an...

Postat (redigerat)
Kom igen...

tiotusenkronor.....

😄  😳  😏  😳

Finns mycket dyrare mjukvara...som inte kan hĂ€lften nĂ€r det handlar om editering av wave eller andra audioformat...och sĂ€tt kostnaden i relation med en dosa snus om dagen...eller 5 öl pĂ„ krogen per helg...eller tvĂ„ till tre hĂ€ftiga pluggpaket om Ă„ret etc etc....Nuendo kostar visst 20 lakan... 😆

Zatri...hĂ„ller med dig...mer om Samplitude i tidningen... 😉

Redigerat av slaptap

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.