Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan hejsan pĂ„ er ALLA!. Jack heter jag och Ă€r fyllda 30+++,kommer frĂ„n Falkenbergs trakten nĂ€rheten av GeÂŽkĂ„s om nĂ„gon har hört talas om det. Jag Ă€lskar musik (vem gör inte det) allt frĂ„n klassikt till tung hĂ„rd rock. Har snart spelat gittar i 20 Ă„rs-tid och Ă€r fortfarande överlycklig om jag hittar en Amoll 😎 men glad Ă€r jag för det bara det lĂ„ter bra, noter och sĂ„nt Ă€r ej min grej. Skapar lite musik med en polare pĂ„ Cubase SL eller vi försöker heter det, har bara sysslat med datorinspelning i c:a 6mĂ„nader Ă„ har nog mycket att lĂ€ra mig Ă€n som jag kan förstĂ„ nĂ€r man har lĂ€st lite hĂ€r forum, men det Ă€r bara roligt. min musikstil Ă€r lite blandat men lutar mer Ă„t progressiv hĂ„rd rock typ Dream Theater och Pain of Salvation det beror pĂ„ vilket humör man Ă€r pĂ„.

Dator info:MSI-SIS648, P4 2,4Ghz, 1Gb ram, 80Gb HD,DMX 6fire 24/96.

Övrigt:Cubase SL, HALion2 +lite olika Sampler-CD, Line6 GuitarPort, Yamaha S03 anvĂ€nds som midi-key,Marshall JMP-1 (ombyggd),Roland GP16, Bjarton nylon och min Ă€lskling Charvel.

MVH-en 🙂 kille. Ha det bĂ€st.

Annons
Postat

hallo Zando! ..nĂ€r du fĂ„tt klĂ€m pĂ„ det dĂ€r med datorinspelning sĂ„ hoppas jag att det dyker upp en liten komposition!... sĂ„nt Ă€r alltid kul!... har inget eget Ă€n, sĂ„ jag kanske inte Ă€r rĂ€tt person att sĂ€ga nĂ„got! 😎 ..men men...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.