Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena alla kunniga Àr sÄ att jag har tÀnkt börja producera lite progressive rance igen (efter ett lÄngt uppehÄll)

söker dÀrför en bra midiklaviatur med diverse funktioner för att underlÀtta inspelning, har kollat en del pÄ akai mpk 49 Àr detta en bra produkt eller finns det nÄgot annat mÀrke som man ska köra pÄ.

har förtillfÀllet bara haft min korg m1 som midi klavve och den kÀnns ganska trist!

tack pÄ förhand!

Annons
Postat

Lite plastig kÀnsla i klaviaturen men funkar ok.. Vill du ha bÀttre kÀnsla sÄ sök efter en begagnad 80-tals synth typ Yamaha DX7 eller Kurzweil K2000 med MIDI out.. Hamnar om samma pengar som en ny MIDI-klav ungefÀr men betydlig goare keyboard att spela pÄ och 61 tangenter!

Postat

Jag har en MPK49 som jag tÀnkt sÀlja, men har inte koll pÄ nÄt direkt pris bara.

Postat

Jag har tittat lite och de jag har sett kostar mellan 1800-2000 kr pÄ blocket.

Jag kan tÀnka mig 1500 kr.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.