Twilight_Zound Posted March 25, 2005 Posted March 25, 2005 LÅTNAMN: Bright ARTIST/KOMPOSITION: M.Andersson Twilight Zound GENRE: Experimentel Techno LÅTLÄNGD: 1.06 SÅNG: M.Andersson TZ PRODUCENT: M.Andersson TZ INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3, 48000, 192 STORLEK: 1551kb STATUS: OBS ENDAST en kladd LÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Edit: Höll på att posta i fel sektion 😄 Dåså.. Sjunger som en kratta, otight som attans. Sen kunde texten vara "LITE" mer intressant.. 🙂 Den har massor av att önska.
Egghuvud Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Snyggt och lite charmigt. Lite konstigt mixat. Sången stinker inte alls så mycket som du säger. Helt klart skall du jobba vidare. 😛
Glejs Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Svårt att säga något konkret när det bara är en kladd.. mixen är inte så het, måste jobbas med den. Fast koncentrera dig i första hand på att få till en "färdig" låt. 😛 Det är alltid kul med vocodersång, sysslar själv mycket med sådant. 😄 Jag har en låt här vid namn "Webcam". Du kan ju lyssna på den. Annars så är mitt tips att göra färdigt låten innan man börjar exportera sina projekt till wav och mp3s. Börjar man på det viset är det lätt hänt (iaf för mig) att låten aldrig blir färdig.. Mvh, Glejs
Recommended Posts