Halvmas Postat 9 mars 2004 Postat 9 mars 2004 HallĂ„! SĂ„ har jag dĂ„ Ă€ntligen hittat hit. Ăr en 35-Ă„rig familjefader och musikĂ€lskare som tyvĂ€rr fĂ„r alldeles för lite tid över för mitt intresse. VĂ€xte upp i en familj dĂ€r musik var i fokus och har sjĂ€lv spelat lite. Framförallt var jag sĂ„ngare i olika konstellationer för allt för lĂ€nge sedan, suck đ . Har ingen direkt musikutbildning, men gick en ljudteknikerkurs för ca. 10 Ă„r sedan. Det har hĂ€nt en del sedan dess. Det ljudtekniska arbetet brukar numer strĂ€cka sig till att föra över musik frĂ„n kassett till cd via brustvĂ€tt, eq osv. Men jag skulle vĂ€ldigt gĂ€rna villja försöka mixa till en lĂ„t om nĂ„gon har nĂ„got till övers. (Och inte har nĂ„gon deadline) đ Micke
insolitus Postat 9 mars 2004 Postat 9 mars 2004 Tjenare!! đ Vad Ă€r det för typ av musik du vill mixa?
hammagrella Postat 10 mars 2004 Postat 10 mars 2004 Hej Ä vÀlkommen! Jag Àr i stort behov av mixning & masteringhjÀlp vid tillfÀlle om musikstilen funkar för dig...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.