Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HallĂ„! SĂ„ har jag dĂ„ Ă€ntligen hittat hit. Är en 35-Ă„rig familjefader och musikĂ€lskare som tyvĂ€rr fĂ„r alldeles för lite tid över för mitt intresse. VĂ€xte upp i en familj dĂ€r musik var i fokus och har sjĂ€lv spelat lite. Framförallt var jag sĂ„ngare i olika konstellationer för allt för lĂ€nge sedan, suck 😉 . Har ingen direkt musikutbildning, men gick en ljudteknikerkurs för ca. 10 Ă„r sedan. Det har hĂ€nt en del sedan dess. Det ljudtekniska arbetet brukar numer strĂ€cka sig till att föra över musik frĂ„n kassett till cd via brustvĂ€tt, eq osv. Men jag skulle vĂ€ldigt gĂ€rna villja försöka mixa till en lĂ„t om nĂ„gon har nĂ„got till övers. (Och inte har nĂ„gon deadline) 🙂

Micke

Annons
Postat

Hej Ä vÀlkommen!

Jag Àr i stort behov av mixning & masteringhjÀlp vid tillfÀlle om musikstilen funkar för dig...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.