Jump to content
Annons

Jag drar nu!


ChrioN

Recommended Posts

Annons
Katla (oregistrerad)
Mitt i natten? Skärp dig Chrion, det finns ju massa tokiga mördare och galningar ute så här dags?!

och rovdjur!!! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt i natten? Skärp dig Chrion, det finns ju massa tokiga mördare och galningar ute så här dags?!

Amäh urschäkkta! :rolleyes:

Va tror du ChrioN ä fö´nått då? Ett litet mystroll? 😲

Näe, nu komme vi å få läsa om en jävvla mäjniak som ha vari ute å vålltage allt från stackars pudlar å marsvin till flugor typ, å höra om nån tokdåre som äte vingarna av fjärilar å fare runt som ett jävla tok på stan mä en banan i röven.

Han säje att han ba ska gå ut på en prommenad, men hann komme tibaka full som ett jävla troll å stan ligger i ruiner, man behöve ju fan inte va Columbo för å klura ut va som ha hänt!?

Massor ä mördade å de ä krig överallt i världen men han låssas som att han va på promenad han. Jojo, fan ta han om Bert Karlsson fick höra talas om de härna! Då skulle den fan bli utvisad omedelbums. Hörrö ChrioN nu fåru fanimej hållare hemma som man törs släppa ut kattfan å pinka på nätterna!! Basta!

/upprörd skattebajsare

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...