Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det samma lurar som DT-770 Pro ? Har lĂ€st att dessa Ă€r till för trummor men gĂ„r dessa att anvĂ€nda som studiolurar ? Typ mixa med och ha nĂ€r man spelar in sĂ„ng med mera ? Eller ska dom endast ha nĂ€r man lirar trummor ? Är ljudet lika pĂ„ bĂ„da eller ?

Annons
Postat
Är det samma lurar som DT-770 Pro ?
NÀstan. En variant för trummisar, som du var inne pÄ. 770M Àr inte lika mjuka, sitter hÄrdare och stÀnger ute mer ljud, lÀttdrivna och har en volymratt pÄ kabeln.

770 Pro Àr bÀttre nÀr du spelar in sÄng eller skapar beats, men jag gillar inte att mixa i sÄdana.

Postat (redigerat)

Har ett par 770 pro som referenslurar, de kompletterar mina raka akg 701 bra dĂ„ beyer har mer bas och diskant. Man kan absolut mixa med dem, men kanske inget jag hade valt som förstaval, Ă€ven om jag vet att mixguden Elof prisar dem 🙂

/Jon

Redigerat av Yllet

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.