Jump to content
Annons

Studio Pop


Recommended Posts

Ny panel i den nya omgången av Studio Pop :

Karin Magnusson - programledare , producent (?), journalist,krönikör.

Lisa Millberg - Trummis , skivbolagsdirektör ,klubbarrangör och journalist

Jonna Bergh Wahlström , chefredaktör

Premiärgäst - Jocke Berg , en kent

Å så förstås Per Sinding Larsen - journalist

OK , nån annan än jag som känner på sig en riktig megaflopp? Alternativt : extremt pinsamma oneliners , schabloner , och snuttifierade enkelspåriga 30 sekunders djupanalyser . SVT har börjat med journalistkalaset mer och mer, har dom ingen annastans att gå after work ?

Redigerat av Kill All Autotuner
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
-nej då-jag kollar...men ska jag vara helt ärlig så saknar jag Knesset ibland...(nu ska du fråga mej vad de`har med det här att göra...😉

Eller hur!!

För er som inte vet: Knesset på ZTV var fantastiskt skön söndagsTV, särskilt dom tidiga säsongerna. Luuk eller Haag som programledare och så dom ständiga gästerna Olle Ljungström, Stakka Bo, Peter Arve, Eva Röse, Jonas Leksell osv. Så jäkla avspänt. satt och snackade i en soffa om egentligen ingenting, lite svensk Seinfeld, ingen brådska, ingen musik, ingen promotion av nya plattor eller filmer, ingen namedropping och ingen hetsig debatt, bara laidback småprat liksom....

Link to comment
Dela på andra sajter

-nej då-jag kollar...men ska jag vara helt ärlig så saknar jag Knesset ibland...(nu ska du fråga mej vad de`har med det här att göra...:rolleyes:

Eller hur!!

För er som inte vet: Knesset på ZTV var fantastiskt skön söndagsTV, särskilt dom tidiga säsongerna. Luuk eller Haag som programledare och så dom ständiga gästerna Olle Ljungström, Stakka Bo, Peter Arve, Eva Röse, Jonas Leksell osv. Så jäkla avspänt. satt och snackade i en soffa om egentligen ingenting, lite svensk Seinfeld, ingen brådska, ingen musik, ingen promotion av nya plattor eller filmer, ingen namedropping och ingen hetsig debatt, bara laidback småprat liksom....

jopp...helt utan att behöva vara "inne"...eller så...

-Jag gillade speciellt Luuk-tiden..."magister Luuk" som gav panelen "hemläxa"...otroligt bra upplägg., men Haag gjorde också bra program. Namedroppning och sånt i Studio pop(även om jag kan gilla det ibland) blir rätt påfrestande...och då längtar man till ett program som ser på saker på det där soff-sättet...😛

Link to comment
Dela på andra sajter

spandaux (oregistrerad)

Det visade ju sig att dom hade knallgul dekor, vilket passar nu när det påsk men det gjorde fan ont i ögonen. Och panelen var den värsta hittills.. Kent-gnällarn fick sitta och flumma vilket väl var tacksamt men jag kunde inte hjälpa att känna att det var otroligt dåligt sammansatt. Sinding Larsen är en pärla men borde ta in lite intressantare panel. Panelhönor mot gult passa inte min bild av ett musikprogram. Svarta fåtöljer kändes tokigt mycket trevligare..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...