Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har ett antal inramade vinylomslag i en av IKEAs standardramar, som jag dessvÀrre just i detta nu inte minns namnet pÄ. Men den Àr kvadratisk, och kanske 45 cm bred och hög. FUnkar hur bra som helst, Àr billigt och faktiskt riktigt snyggt.

Postat

Är det bara jag som tycker det Ă€r lite skumt att denna Frida reggar ett konto för att out of the blue posta ett inlĂ€gg dĂ€r en webshop inte mindre Ă€n tvĂ„ gĂ„nger lĂ€nkas till under ett par rader? â˜ș

Postat

Är det bara jag som tycker det Ă€r lite skumt att denna Frida reggar ett konto för att out of the blue posta ett inlĂ€gg dĂ€r en webshop inte mindre Ă€n tvĂ„ gĂ„nger lĂ€nkas till under ett par rader? â˜ș

AF?

Postat

Hej nÄgon som kÀnner till nÄgra festivaler?

Jag hitta de bara denna, http://www.svt.se/melodifestivalen/

/C Björkman

Postat

Haha, jag reflekterade inte ens över det. Shar-pey 😉

Postat

Extra skumt att hon "lyckades hitta" en webbshop som öppnade för en dryg vecka sedan - och dÀr kontaktuppgifterna dessutom gÄr till hennes studiekamrat pÄ Hyper Island.

NÀ hörni, det blir omlÀxa pÄ era försök till gerillamarknadsföring. Jag stÀnger trÄden.

GĂ€st
Detta Àmne Àr nu stÀngt för fler svar.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.