Jump to content
Annons

problem med audiospår HJÄLP! (Video)


Deishavo

Recommended Posts

Tjo!

Har ett sjukt problem som jag snart blir tokig på!! Förklarar bara kortfattat här vad problemet här, resten ser ni på videon som jag paste'ar:

När jag lägger in Tex en kick på ett spår och skapar ett nytt spår så dupliceras ljudet. Måste gör ett spår ytterligare för att få de helt "rent".

Spelar ingen roll om jag väljer stereo eller mono. I detta fallet väljer jag Mono vilket jag alltid brukar göra när det just gäller kickar eller basar.

Här är videon där jag visar problemet:

http://www.youtube.com/watch?v=zruHT9Qj0WE&feature=youtu.be

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Var inte så länge sedan det här problemet var uppe, har jag för mig. Tyvärr blev det nog ingen lösning.

Får du samma problem om du använder tangentbordet? Testa Option+Cmd+N

Edit: typsnitt ändrades.....

Redigerat av BluesBoy
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske ska ominstallera Logic?

Har ju massvis med plug-ins installerade, försvinner dom så man måste installera dom på nytt då?

Har aldrig ominstallerat de så vet heller inte hur man gör isf!

Med vänlig hälsning,

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan mycket väl vara så att en ominstallation fixar problemet, men inget jag kan garantera.

Du kanske kan Googla lite mer eller ställa frågan i andra forum innan du väljer att installera om?

Installerar du om får du nog räkna med att alla plugins måste installeras om också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...