Jump to content
Annons

hjälp med industri/oljud till black metal


Gäst

Recommended Posts

Hej

Jag söker ett samarbete med någon som är duktig på elektronisk musik. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad jag söker efter, då jag aldrig sysslat med sån musik innan. Men jag vill ha industriljud, samplingar och en massa elektroniska oljud för att kunna få till ännu mera kaos i musiken.

Detta ännu inte namngivna band planerar att enbart fungera som ett studioprojekt.

Närmaste influens som jag tänka på är gruppen Anaal Nathrakh.

Låtarna i länkarna är enbart grova demos.

Så ifall någon är intresserad av ett samarbete så tveka inte att höra av er.

//

Pär

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej

Jag söker ett samarbete med någon som är duktig på elektronisk musik. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad jag söker efter, då jag aldrig sysslat med sån musik innan. Men jag vill ha industriljud, samplingar och en massa elektroniska oljud för att kunna få till ännu mera kaos i musiken.

Detta ännu inte namngivna band planerar att enbart fungera som ett studioprojekt.

Närmaste influens som jag tänka på är gruppen Anaal Nathrakh.

Låtarna i länkarna är enbart grova demos.

Så ifall någon är intresserad av ett samarbete så tveka inte att höra av er.

//

Pär

Kolla in www.freesound.org

Där har du en mängd samlingar samplingar, bara att skriva in vad du söker för "ljud" . Rena och klara ljud. Lite halv bra/dåliga. Vissa kan behövas att redigeras lite. Men har använt en del med mkt bra resultat =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...