Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du tänker på förhanslyssningen i browsern? isåfall klicka bara av "preview" eller liknande under play knappen i browsern.

Om du laddat samplingen i samplern och trycker på preview så behöver du väll bara trycka på preview igen för att det ska sluta...eller?

Om du trycker på en pad och hela samplingen på den paden spelas så är det väll för hög realese? dra den i botten så låter det bara när du håller inne knappen...

jag kan inget om reason 5 men det låter som om det skulle kunna vara ngt av detta...

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

En bild säger mer... ☺️

konggatedecay.gif

Redigerat av Linus
  • 3 veckor senare...
Postat

En bild säger mer... ☺️

konggatedecay.gif

Jag förstår men det som händer när jag trycker på en "pad" är att en vald låt spelas upp. trycker jag igen så spelas samma låt upp samtidigt. Det jag vill är att få en enkel start stopp funktion ifall man trycker på fel pad. Det känns tryggare att veta att man kan stoppa ljudet om man slår på fel pad. särskilt på konserter.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.