officialrecall Postat 23 februari 2013 Postat 23 februari 2013 Hejsan! Håller på att göra en remix utav "Enough is enough" av avicii/ash 🙂 Undrar om någon kan ge mig noterna som spelas i denna video vid 0:08 så finns det en pad/strings med ett filter på, och sedan det andra ljudet. För er som har sylenth1 så är det ljud nummer 039:KEY SkyDrops i den vanliga banken http://www.youtube.com/watch?v=RvM-awLIiso Hade varit väldigt tacksam om någon hade kunnat ge midi/noter 🙂 Tack 🙂 Recall
Nystrom Postat 23 februari 2013 Postat 23 februari 2013 Länka låten med vettig kvalite så kan jag försöka plocka ut så mkt jag kan 🙂
DrivKraft Postat 23 februari 2013 Postat 23 februari 2013 Välkommen till forumet. Varför inte testa dig fram? Du borde kunna höra när du är "on key". En melodi i taget. 😉 Fridens.
officialrecall Postat 24 februari 2013 Trådstartare Postat 24 februari 2013 Tack Drivkraft 🙂 Yes, ska se hur de blir 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.