Stewdio Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Hej! När alla effekter är på så tänkte jag börja finlira mer noga med volymerna. Så sitter man där och höjer och sänker och har sig med musen, sen när jag väl känner att, så nu är volymen bra men helvete vad lågt/högt det blev med resten av musiken så ställer man in volymen på själva mixern, men då går den automatisk ner igen och om jqg trycker från dyn till off så kan jag ställa spår volymen men då är inte den finligare volymen aktiverad så att säga. Hur gör man för att fixa detta? Så att jag kan fixa med spårvolymen fast jag har gått in nogrannare med den andra volymen om ni förstår 🙂
slejnard Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Nä. Hur jag än läser så förstår jag inte. Får nog läsa igen i morgon när jag sovit. 😄
Bloeas Postat 3 februari 2013 Postat 3 februari 2013 Du får helt enkelt ändra volymen med som du kallar, den andra volymen. Eller så lägger du en kompressor på kanalen och ändrar volymen där.
Stewdio Postat 4 februari 2013 Trådstartare Postat 4 februari 2013 Ja det kan man faktist göra 🙂 har jag inte tänkt på bara. tackar
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.