Groovebox Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Hej! Har bestĂ€mt mig för att köpa ny mick och det lutar Ă„t en Blue Baby Bottle, har fĂ„tt för mig att den har ett mjukt och gött sound. Men jag kan tĂ€nka mig att lĂ€gga en extra tusenlapp för att fĂ„ nĂ„got Ă€nnu bĂ€ttre. Ăr det nĂ„gon som har nĂ„gra argument för varför jag SKA köpa Baby Blue Bottle? Ăr det nĂ„gon som har ett annat förslag i prisklass max 4000(4500)(5000)? Har lĂ€st nĂ„got om att Baby Bottle frĂ€mst passar till manliga röster, stĂ€mmer det? Ăr ute efter ett bra allround sound, för bĂ„de herr och dam och akustisk gitarr, sĂ„ngen Ă€r dock i fokus. Tacksam för hjĂ€lp đ Peace
Claes Holmerup Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Babybottle Ă€r den jag som regel testar först av mina mickar, eftersom den funkar till det mesta. Jag har exempel pĂ„ hur den kan lĂ„ta, som du kan hĂ€mta frĂ„n min testsite. đ
Groovebox Postat 9 december 2012 TrĂ„dstartare Postat 9 december 2012 Okej fint đ Ăr det den du skulle rekommendera i den prisklassen?
Claes Holmerup Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Okej fint đ Ăr det den du skulle rekommendera i den prisklassen? Det finns förstĂ„s andra ocksĂ„ som Ă€r bra (du fĂ„r sĂ€kert fler exempel snart i trĂ„den đ), men det Ă€r den jag skulle framhĂ„lla i första hand.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.