Jump to content
Annons

E-MU 0404, FEL!


B@kon

Recommended Posts

Tjo! Har ett E-MU 0404 ljudkort och har fått med fel installationsskiva när jag köpte allt. Vet att det går att ladda ner den riktiga men inte vart eller nåt sånt, och undrar om någon vet vart jag får tag i den rikgtiga, eller drivrutiner som fungerar 😠

Tacksam för svar

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Dom där drivrutinerna är bara uppgradering om man har den första :S har testat att installera ungefär 200 ggr 😆

Och orkar inte gå ner till affären på att dom ska skicka efter en ny från korea eller nåt sånt som tar 2-3 veckor...

Så jag börjar bli allmänt less nu på att inte kunna spela in och lyssna på musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej den går jue som sagt inte ladda ner. Jag trodde också att jag saknade min skiva till mitt 1212m. Dock visade det sig att min vän som fick hem de beställda grejorna hos sig hade paketet med drivrutiner och manualer liggandes där till mitt kort 😕 Vi hade väll slängt ur det när vi tittade på allt fint första gången. Men innan jag visste det så mailade jag EMU support, det gjorde jag även en gång innan jag köpte kortet för lite info. Jag kan säga att deras support är riktigt bra och svarar snabbt. Jag har en skiva med drivrutiner på väg hem till min låda nu 2 dagar efter jag skickade mitt första mail angående detta till dem.

Men som tidigare nämnt så tar det 10 arbetsdagar innan man får den. (Den skickas dock från USA)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har det gått några timmar sedan mitt senaste inlägg och idag kom paketet med drivrutiner i postlådan 🙂 Sjukt snabb, jag skickade mailet till support i torsdags ! Det var tydligen postat från Dublin.

Så beställ en ny skiva, det går skit fort.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...