Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har ju hört mycket gott om RME i alla år men deras support verkar trots allt inte vara så rolig? Har läst om flera på olika internationella forum som inte fårett enda svar från support´när något strulat.

Hade själv lite frågor nu när vi fick RayDat kortet till studion. Mailade, men har inte hört ett ljud och detta var säkert en månad sedan? Kan nämna att under de 6 år vi körde Echo så var de betydligt hjälpsammare när man kontaktade deras support.

Förutom detta är jag extremt nöjd med RayDat kortet. Väldigt låg latency även med många pluggar och mycket spår. Definitvt mil ifrån de firewire interface jag testat. Men som sagt hur är det egentligen med supporten?

Annons
Postat

Det kan vara lättare att få snabba svar i deras forum: http://www.rme-audio.de/forum/ .

Annars kan du förstås kolla där du har köpt kortet. De borde kunna hjälpa till. RME-frågor brukar inte vara särskilt komplicerade... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.