Avenue Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Hej, min kortfilm "Bodo" har gÄtt hela vÀgen till finalen i Rodes internationella film competition! Bodo ska upptrÀda med sin looppedal inför kompisarna, men det blir inte direkt som han hade tÀnkt sig! http://www.rodemic.com/rockumentary/48321251 Rösta gÀrna om du gillar filmen och/eller vill stödja det svenska bidraget i tÀvlingen! Det gÄr bra att rösta fram till den 28.September! Tack sÄ mycket! /Boris
D Vibe Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 FÄr inte igÄng den pÄ telefonen, trots att jag kör Android som ju stöder Flash. Finns den pÄ Youtube?
Erik dP Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Bara inte anvÀndandet av en kÀnd melodi stÀller till besvÀr.
Avenue Postat 22 september 2012 TrÄdstartare Postat 22 september 2012 FÄr inte igÄng den pÄ telefonen, trots att jag kör Android som ju stöder Flash. Finns den pÄ Youtube? Testa om denna lÀnk fungerar: http://rockro.de/r48321251
hellfog Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 VÀldigt hÀftig kortfilm, en av dom bÀsta bland deltagarna. Bra jobbat!
hellfog Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Bara inte anvÀndandet av en kÀnd melodi stÀller till besvÀr. Vilken melodi Àr det?
Avenue Postat 22 september 2012 TrÄdstartare Postat 22 september 2012 VÀldigt hÀftig kortfilm, en av dom bÀsta bland deltagarna. Bra jobbat! Tack sÄ hemskt mycket!
Avenue Postat 22 september 2012 TrÄdstartare Postat 22 september 2012 Vilken melodi Àr det? Bara inte anvÀndandet av en kÀnd melodi stÀller till besvÀr. Haha, den melodin borde du verkligen kÀnna igen! ;-) Varit i kontakt med STIM och NCB, det ska alltsÄ inte vara nÄgra problem! Men tack för tipset!
D Vibe Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Testa om denna lĂ€nk fungerar: http://rockro.de/r48321251 Nope, samma dĂ€r. FĂ„r kolla pĂ„ datorn sen đ
hellfog Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 (redigerat) Haha, den melodin borde du verkligen kÀnna igen! ;-) Varit i kontakt med STIM och NCB, det ska alltsÄ inte vara nÄgra problem! Men tack för tipset! Hörde inte att det var pippi tvÄ första gÄngerna, men en efter en tredje sÄ... Jag var för fokuserad pÄ trumpeten. Redigerat 22 september 2012 av hellfog
Avenue Postat 22 september 2012 TrĂ„dstartare Postat 22 september 2012 Hörde inte att det var pippi tvĂ„ första gĂ„ngerna, men en efter en tredje sĂ„... Jag var för fokuserad pĂ„ trumpeten. đ
D Vibe Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 Gillade den! đ„° .. och min 3,5-Ă„rige son gillade den ocksĂ„ đ .. och ja, han kĂ€nde definitivt igen melodin. Ska rösta, men jag har inget konto (och inte Facebook heller). Ska fixa det sen.
Avenue Postat 22 september 2012 TrĂ„dstartare Postat 22 september 2012 Gillade den! đ„° .. och min 3,5-Ă„rige son gillade den ocksĂ„ đ .. och ja, han kĂ€nde definitivt igen melodin. Ska rösta, men jag har inget konto (och inte Facebook heller). Ska fixa det sen. Vad kul! Tack! Vore trevligt med en röst, men jag tycker ocksĂ„ att det Ă€r vĂ€ldigt synd att man mĂ„ste ha Facebook eller en Rode-account, de borde ha gjort det lĂ€ttare för folk att rösta! đ
Guitar Nilsson Postat 22 september 2012 Postat 22 september 2012 SuverÀnt! BÄde ljud o bild. Cool avslutning att bara dra ur sladden...
Avenue Postat 22 september 2012 TrĂ„dstartare Postat 22 september 2012 Röstat! Stencoolt gjort. đ SuverĂ€nt! BĂ„de ljud o bild. Cool avslutning att bara dra ur sladden... Tack för att ni gillar och tack för röstarna!! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.