Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ahapp, har nu köpt videon, tänkte kika på den...

Vart hittar jag på den? Har suttit länge nog nu för att kunna sida utantill men hittar den inte någonstans.

Någon?

Redigerat av Hjalsten
Annons
Postat

Klicka på länken till höger - "mix på första parkett" med Ollets nuna, och sedan på "lägg till i kundvagn" eller vad där nu står. 76 spänn. Jag tyckte den var helt OK, även om han gillar att bara mixa i hörlurar. Mixing rock med Kenny Gioia från Groove3 är ljusår bättre.

Postat

Klicka på länken till höger - "mix på första parkett" med Ollets nuna, och sedan på "lägg till i kundvagn" eller vad där nu står. 76 spänn. Jag tyckte den var helt OK, även om han gillar att bara mixa i hörlurar. Mixing rock med Kenny Gioia från Groove3 är ljusår bättre.

Oj, upptäckte nu mitt fina stavfel som gjorde att hela meningen kunde missförstås...

Jag har köpt videon redan, men jag hittar inte på var jag kan spela upp den / Tanka den?

mvh!

Postat

Jag har köpt videon redan, men jag hittar inte på var jag kan spela upp den / Tanka den?

Klicka på ditt användarnamn uppe till höger och välj sedan "Kundavdelning".

Du borde hitta den under "Videos".

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.