Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

German Maestro finns hos undertecknad, så om du bor i närheten av Malmö, så kan du komma och lyssna på de flesta av deras modeller hos mig. 🙂

Vissa modeller är otroligt bekväma att ha på sig - för de är så lätta att man knappt känner att man har dem på sig.

De låter juste och ligger på en trevlig prisnivå - men enligt min mening kommer de inte upp i exempelvis Ultrasones klass.

• 2 månader senare...
Postat

Jag provlyssnade ett gäng German Maestro på mässan Göteborg Ljud & Bild 2012 under september månad. Då jag vill ha ett komplement till mina Audio Technica ATH-M50 blev det intressant. De var inte speciellt basiga någon av lurarna kanske tom lite tunna i de registren. En hörlur stack ut speciellt mycket när det gäller ljudet. Riktigt neutralt och väldigt kliniskt, vilket bäddar för bra mixning(förhoppningsvis). Grymt hållbara också. Killen som demade för mig slet i dem och vred runt dom som om de vore av gummi.

GMP 8.35D Monitor heter dom jag gillade. gmp835monitor.jpg

GMP400, 450 PRO testade jag också men fastnade inte för dem.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.