MJInc Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Ibland så spånar man fram nått och vet varken ut eller in efter ett tag. Känner mig helt insnöad...är'e nått att fortsätta med detta? Kom gärna med kreativa förslag om ni tycker det är värt att lägga ned mer tid på detta, för det känns som om jag fastnat. http://mjinc.ebijo.com/slask/Electro%20funk.mp3 Tacksam för alla kommentarer. //Micke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nattvaktaren Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Den där slingan är det tyvärr bara att ändra, såvida du inte vill att alla ska säga "Mission Impossible" till dig hela tiden. Annars, tja, vet inte... Jobba vidare skulle jag säga - med en ny låt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzYkBrYt Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 håller med nattvaktaren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJInc Posted March 5, 2005 Author Share Posted March 5, 2005 Tack. Då åker den i papperskorgen. 🙂 //Micke.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts