Jump to content
Annons

Funkar inte att byta bild varför?

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag tog en bild med min iphone 4 och har försökt ladda upp den istället som min bild här men det är tji vad jag än gör. Är det nåt tillfälligt fel eller? Den förra tog jag med photo booth och det blir väl ungefär samma format i alla avseenden kan jag tro. Tänk om det här med data kunde funka som det är tänkt nån gång, det är så mycket småtjafs som aldrig fungerar. Som grädde på moset så är det ju givetvis alltid skit bakom ratten eller för kassa grejor som anges som anledning till strulet. Men en vanlig liten bild tycker man ju borde funka utan nåt större problem.

Redigerat av BurninSven
Annons
Postat

Nu har jag testat med ett gäng olika format storlekar och från olika kameror samt även isighten och photo booth men tji, man undrar varför alternativet finns om det inte funkar? Reklamen här funkar alltid!

Postat

Felet är att vi alla gillade din gamla bild och vi blev skitsura när du tog bort den, så du kan fetglömma att ta in en annan bild. Någonsin!

/Rolf, talesperson för Forumet!

Postat

Felet är att vi alla gillade din gamla bild och vi blev skitsura när du tog bort den, så du kan fetglömma att ta in en annan bild. Någonsin!

/Rolf, talesperson för Forumet!

Fan fan fan och fan glömde ju det 😄 . Men snälla bara en gång jag har monster coola bilden ligger och väntar.

Postat
Reklam? Vilken reklam då?

Ja va fan pratar jag om det är på tok för lite av den varan så snälla IDG mära mära mära jag tror jag får tuppjuck, abstinensen är svår alltså. Men bara jag vinner mixtävlingen så står jag ut 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.