Nikolai Postat 29 februari 2012 Postat 29 februari 2012 Hallå! Jag har precis byggt en möbel efter en del tid som fungerar som en bänkskiva med 2 st 24" skärmar inbyggda i en vinklad utföring ser precis ut som en Si2 i formen (med vinyl som finish). Jag fick en snabb idé om det skulle vara av intresse att köpa en sådan här om det fanns några till salu, (Något som jag bygger själv och säljer för en penning). Så min fråga lyder alltså, tror ni där ute att det skulle vara något som studio-folk (hobby, ni?) skulle vara intresserade av? Hade fint!
sadomachine (oregistrerad) Postat 29 februari 2012 Postat 29 februari 2012 Snacka med Ken ring..., han har precis frågat i en tråd här...
Ludvig på Roland Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 Absolut! Det finns plats för fler studiomöbelsnickare. Släng gärna upp en bild på ditt bord! Bästa Ludvig
Nikolai Postat 1 mars 2012 Trådstartare Postat 1 mars 2012 Va kul! Ja så här ser den ut som jag precis byggt klart. Hade fint!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.