Guitar Nilsson Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 NĂ„n som tittar? Ăr det inte mer plastig lĂ„tsashĂ„rdrock Ă€n country ibland? đ
stegrarn Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Jag kollade lite men klarar inte av att se all glitter och glamour. Lyxförpackad, intetsĂ€gande skit, om du frĂ„gar mig.. đ
Guitar Nilsson Postat 14 januari 2012 TrĂ„dstartare Postat 14 januari 2012 Jag kollade lite men klarar inte av att se all glitter och glamour. Lyxförpackad, intetsĂ€gande skit, om du frĂ„gar mig.. đ EmellanĂ„t Ă€r det jĂ€vligt bra... Ruggiga musiker.
KillwithSkill Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Ja, men mest skit! Vafan? bland det sÀmsta jag sett.. MÄste vara nÄn ny producent eller nÄt... sopdÄligt..
stegrarn Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Jovisst, inget fel pÄ musikerna, det Àr bara.... för mycket pÄ nÄt sÀtt.... SÄ lÀnge lÄtarna Àr helt kass sÄ spelar det liksom ingen roll att det Àr grymma musiker..
Guitar Nilsson Postat 14 januari 2012 TrÄdstartare Postat 14 januari 2012 (redigerat) Jovisst, inget fel pÄ musikerna, det Àr bara.... för mycket pÄ nÄt sÀtt.... SÄ lÀnge lÄtarna Àr helt kass sÄ spelar det liksom ingen roll att det Àr grymma musiker.. De tar i alldeles för mycket ibland, eller ofta. Men nog fan Àr det mycket otroligt bra lÄtar ocksÄ. Sorgligt med Glen Campbell, han sitter med Altzeimers i publiken... Redigerat 14 januari 2012 av Guitar Nilsson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.