Terror Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Är sedan ett tag tillbaka A&R åt Record Union. Vet hur mycket jag uppskattade hjÄlp nÄr mitt band skulle slÄppa våran singel, så om någon vill slÄppa 2 skivor gratis på Spotify, iTunes, Amazon ect så Är det bara hojta till i ett PM!
Florian le Sage Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Vad är det för stuk musikmässigt på Record Union??? 🙂
Hellpig Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Javisst, skicka gärna en kod till mig... PM eller mail: cassersjo@gmail.com tackar! 🙂
sadomachine (oregistrerad) Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Låter ju kanon, Sadomachine@hotmail.com Pmar också....
Terror Postat 7 december 2011 Trådstartare Postat 7 december 2011 3078a11a2a Du får gärna posta youtube-klipp, nyheter mm om dig/ditt band på "Rusty Notes" på Facebook. En liten musikorganisation jag startat där band stöttar varandra/delar fans 🙂 Mvh Jerry
Ludde46 (oregistrerad) Postat 7 december 2011 Postat 7 december 2011 Tar gärna emot 🙂 ninjamattson@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.