Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Osignad artist pÄ SoundClick

Osignad artist? Men för f.....Mylene Farmer har varit en av de populĂ€raste sĂ„ngerskorna i Frankrike i mer Ă€n 15 Ă„r. Har ingen koll pĂ„ hur mĂ„nga plattor hon har slĂ€ppt, men det Ă€r mĂ„nga (har ett par LP;s liggande sjĂ€lv och det sĂ€ger vĂ€l hur lĂ€nge hon har varit med). Och underbar röst har hon...som de flesta fransyskor... 😉

Postat
ÄR osignad...lĂ„ter konstigt men sĂ„ Ă€r det

...jag tror dig...men det verkar skumt. Men ok, jag kan köpa att "free download" Ă€r ett bra reklamsĂ€tt, men en sĂ„ngerska av hennes kaliber och med hennes erfarenhet borde ju knappast vara "arbetslös"... 😉 Hon har vĂ€l nĂ€rmast varit lite av nationalhjĂ€lte i Frankrike...

Postat (redigerat)
Ok....

Nontheless  ÄNGLALIK röst har hon  🙂

Klart hon har, hon Ă€r ju kult đŸ„°

Redigerat av Reason
Postat

Lyssna bara pÄ Desenchantee, finns vÀl en ny version av nÄgon artist pÄ denna om jag inte minns fel...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.