froosh Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 När jag klickar på "Strip silence", när jag använder kortkommandot för det, när jag letar upp det i någon lista; VAD JAG ÄN GÖR; så får jag inte funktionen att komma upp! Vad fan ska jag göra? Jag fattar inte vad det är jag gör fel! Det måste vara något konfigurationsproblem, för jag har följt alla små "guider" på hur man ska få upp det, men det funkar ändå inte. Jag blir galen!!
crillemannen Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Inte direkt svar på din fråga men jag skär alltid bort oljud för hand för att inte missa något etc.
Piccazzo Postat 5 oktober 2011 Postat 5 oktober 2011 Gå in på Keycommands och lägg till den på en egen Knappkombination. Jag har Ctrl+Cmd+S och det funkar hur bra som helst. Sedan måste även audiokanalen du ska ta bort tysta partier ifrån vara markerad.
froosh Postat 6 oktober 2011 Trådstartare Postat 6 oktober 2011 Gå in på Keycommands och lägg till den på en egen Knappkombination. Jag har Ctrl+Cmd+S och det funkar hur bra som helst. Sedan måste även audiokanalen du ska ta bort tysta partier ifrån vara markerad. Jag har gjort det här, men det funkar ändå inte! 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.