Jump to content
Annons

Ainur - Loosing Faith


Ainur

Betyg  

6 röster

  1. 1. Betyg

    • 1,
      0
    • 2,
      0
    • 3,
      1
    • 4,
      1
    • 5,
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Losing Faith

ARTIST/GRUPP: Ainur

GENRE: chillout / "headphone music"

LÅTLÄNGD: 5:30

KOMPOSITÖR: Ferri "Ainur" Emin

PRODUCENT: Ferri "Ainur" Emin

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK: 6.13Mb

STATUS: Låten Loosing Faith är en färdig demo, men de två andra låtarna på min sida dit länken tar er till är inte fulländade produktioner än

LÅTLÄNK:Min Artist Sida

Den här låten skall vara introt till min skiva som är under production för tillfället

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Oj, här är det musikalisk safari! Börjar storstilat med Mantovanistråkar sedan över två minuter med långsam pendling mellan två mollackord och naturljud innan en speakerröst lotsar vidare till synttrummor och lite österländsk klang på syntarna till samma(!) mollackord som tidigare. Vid 05:23 tar naturljuden över igen och här låter det nästan som Yes Close to the Edge skall dra igång. Det hela framstår som en provkarta på vad man kan åstadkomma i en modern hemdata-studio och stämningsbilderna är stilfullt uppbyggda. Jo, jag har lyssnat i bra lurar och ljudkvaliten är kanon och det är skickligt hantverk men det här är inte riktigt min genre. Svårt att förstå syftet med denna typ av musik. Låter som ytterligare en i raden av massor av relaxskivor eller kanske är jag inte tillräckligt relaxad eller new-age:ad? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...