Jump to content
Annons

Ät min hjärna


PzYkBrYt

Recommended Posts

*LÅTNAMN: Ät min hjärna

*GENRE: Ontzo

*ARTISTNAMN: Pzykbryt

*LÅTLÄNGD: ca 5.20

*KOMPOSITÖR: Kungen

*PRODUSENT: Knut

*INNSPELNINGSÅR:2005

*FORMAT:Mp3

*STORLEK: ....

*STATUS: Nästan klar

*LÅTLÄNK: http://www.burningwest.com/Eat_My_Brain.mp3

Har kört fast & skulle behöva lite råd. Skulle det passa med fler melodier(med risk för att bli tjötigt som f-n), ska det vara monotont med en massa blipp blopp lr ska jag helt enkelt skrota skiten?

Redigerat av PzYkBrYt
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu ska du iaf få lite synpunkter! Bra potential, men jag tycker det låter för mycket som om du bara har blandat in lite alla möjliga melodier på måfå, jag skulle föreslå att ta bort nån bit och ersätta med den synten som ligger inne vid 2min och en stund efter. Den synten lät väldigt trevlig!

Först funderade jag lite över titeln, men med bakgrundsamplingarna vid 4.15 känns Eat my brain ganska logiskt... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska du iaf få lite synpunkter! Bra potential, men jag tycker det låter för mycket som om du bara har blandat in lite alla möjliga melodier på måfå, jag skulle föreslå att ta bort nån bit och ersätta med den synten som ligger inne vid 2min och en stund efter. Den synten lät väldigt trevlig!

Först funderade jag lite över titeln, men med bakgrundsamplingarna vid 4.15 känns Eat my brain ganska logiskt... 😉

Äntligen. 😎 Jag håller med dig om melodierna, ska försöka få mer helhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det här inte riktigt min kopp thé, men nog tycker jag det är minst lika bra som det som snurrar på mitt gym. Läckra trumprylar, och bra ljudbild.

Saknar kanske en hook i form av en slinga eller mer utpräglad basgång eller...nå't 😳 Fattaru? En pryl som ligger kvar i skallen.

Koka ner en minut, hitta en hook och gör succé!

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Mixen är alldeles för vass i diskanten.

Låten är tråkig - inget som sticker ut.

Idag räcker det inte med att låta som alla andra när man brassar dansmusik, du måste tillföra något eget också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...