skogsmulle101 Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 egentligen behöver man väl bara toner i högtalarläget. Har för mig att telefonernas ton de gamla iaf var A (den tonen du får innan du slår numret) Någon som har tips på bra app till iPhonen? Tackar för bra tips
JohnRick Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Har för mig att det finns en app som stänger av telefonen automatiskt och tvingar en att lyssna på respektive stämskruv i stället. Annars kan jag rekommendera drumdial. Nu även digital f.ö.
skogsmulle101 Postat 17 juni 2011 Trådstartare Postat 17 juni 2011 (redigerat) Har för mig att det finns en app som stänger av telefonen automatiskt och tvingar en att lyssna på respektive stämskruv i stället. Annars kan jag rekommendera drumdial. Nu även digital f.ö. Tack. Cleartune hittade jag men inte köpt det ännu. Testar Drumdial, inte för dyr hoppas jag... ska kolla nu. EDIT; Det blev Cleartune, Cleartune verkar bra & kostade 28 kr Redigerat 17 juni 2011 av skogsmulle101
Vallhagen Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Dummyfråga; funkar verkligen en vanlig kromatisk (gitarr-)stämapparat till trummor? Isf rekommenderar jag PolyTune (även om den du skaffat - cleartune - säkert gör jobbet bra oxå). tjing Bengan
Angr77 Postat 4 juli 2012 Postat 4 juli 2012 Vill du en något mer avancerad trumstämmare...så kan jag rekommendera...http://www.tune-bot.com/ Det är ingen iphone/ipad app...men vill du stämma trummorna kromatiskt etc...this is the shit!! helt grym liten maskin...jag blir helt tårögd... Anders.
fleksnes Postat 12 juli 2012 Postat 12 juli 2012 Vill du en något mer avancerad trumstämmare...så kan jag rekommendera...http://www.tune-bot.com/ Det är ingen iphone/ipad app...men vill du stämma trummorna kromatiskt etc...this is the shit!! helt grym liten maskin...jag blir helt tårögd... Anders. Har du egen erfarenhet av den? Är den lättanvänd? Kan den användas till bastrumman?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.