trancer Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 TJa . Fattar fan ingenting . INstallerade precis Virtua Guitarist .. Nu är det andra gången utan framgån... 3 skivor . När jag ska loada den står det bara "please reinstall" överallt . Nån som haft problemet eller känner igen vad felet kan vara? /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 9 februari 2005 Dela Postat 9 februari 2005 Låter skumt. Det har inte hänt något liknande hos mig. Har du registrerat det hos MI-7, så kan du ringa eller maila till supporten. Daniel brukar ha svar på de flesta kluriga frågor... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr...Wave Postat 12 februari 2005 Dela Postat 12 februari 2005 😆 ...Hej...ett tips..du måste installera VG på C:/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 14 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2005 😏 ...Hej...ett tips..du måste installera VG på C:/ Hm.. Seriöst ? Jag funderade på det oxo . Då har jag ju ett major problem 😛 eftersom jag har allting på D:\ och C: har jag i stort sett bara småprogram och windows på . aj aj ... Men seriöst? kan det bero på det asså ? Isåfall är du en ängel 🙂 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Jo, men då är det väl bara själva programmet som måste installeras på C: , samplingarna kan du ha på valfri hd/partition... /Jan Olof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ActiveGen Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Nu sitter jag inte vid min dator men försöker ge ett svar ändå: Du kan installera VG vart du vill, jag kör den utan problem på min F partition. På din problembeskrivning så låter det som om den inte hittar samplingarna. Om jag inte minns fel så finns det en .ini eller .cfg fil i vg katalogen. Där kan du manuellt verifiera samt specificera sökvägen till samplingarna. Som sagt, har det inte helt i huvudet men det skadar inte att försöka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr...Wave Postat 15 februari 2005 Dela Postat 15 februari 2005 🙂 ...hur som helst...men jag hade samma problem med VG...och sen installerade om allt under C:/ ...OCH BLEV 🙂 ...LYCKA TILL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 15 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2005 😉 ...hur som helst...men jag hade samma problem med VG...och sen installerade om allt under C:/ ...OCH BLEV 😄 ...LYCKA TILL Kanoners ! får testa det . Men jag får nog införskaffa en ny hd tror ja . Jag har säkert 150gb med bara mjukvaru synthar och samples på en disk nu ... börjar bli trångt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 18 februari 2005 Trådstartare Dela Postat 18 februari 2005 Det funkade att installera det under C:\ men sen lägga ljudfilerna på en annan disk ..ö Kanoners... Funkade jävligt bra faktiskt 🙂 /perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.