Bina Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Hej hej Nykomling hĂ€r som undrar om nĂ„gon kan ge tips om ett lĂ€ttlĂ€rt program för att spela in sina lĂ„tar. vill kunna lĂ€gga mitt beat pĂ„ spĂ„er och spela in min röst till det sen Ă€ven kunna göra lite egna beats? nĂ„gon snĂ€ll som kanske vill hjĂ€lpa lilla mig đ
Jetblack Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 VĂ€lkommen hit! đ Reason med Record Ă€r nog det bĂ€sta alternativet, prisvĂ€rt och relativt enkelt att lĂ€ra sig. Reaper Ă€r billigare, men jag tror inte det Ă€r det bĂ€sta alternativet om du vill göra beats.
MrBluesman Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Har du mac sÄ Àr Garageband (som följer med) bra att börja med.
Bina Postat 27 april 2011 TrĂ„dstartare Postat 27 april 2011 okej men om jag inte vill göra beats dĂ„ och redan har beats vad kan vara bra dĂ„? đ
Jetblack Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 okej men om jag inte vill göra beats dĂ„ och redan har beats vad kan vara bra dĂ„? đ OS X: Garageband Windows: Reaper Linux: Ardour
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.