Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har en Prophet 5 rev 3.2 som jag tÀnkte skulle fÄ sig en översyn, kanske ocksÄ MIDI retrofit..

Är det nĂ„gon hĂ€r som har koll pĂ„ om det finns nĂ„n kompetent servicetekniker i Stockholm (eller i Sverige för den delen) som man skulle kunna anlita? Har googlat men det verkar inte som om de skyltar pĂ„ nĂ€tet med sina skills, om det finns sĂ„dana i landet alltsĂ„..

Tack pÄ förhand!

post-27808-0-70027300-1303262622_thumb.jpg

Annons
Postat (redigerat)

God morgon 🙂

Jag har en god vÀn som har lagat och servat ett antal analoga synthar (och dÀrtill byggt och lött sin egen modular).

jag ska frÄga honom om han Àr intresserad av att Äta sig uppdraget.

Och han bor i Stockholm.

Återkommer!

Redigerat av dominion
Postat

grymt! tack för sĂ„ snabba svar! 😉

@dominion: har mailat med din kontakt nu sÄ fÄr vi se vart det tar vÀgen!

har inga akuta problem utan vill fĂ„ den genomgĂ„ngen sĂ„ att den kan leva lika lĂ€nge som jag tĂ€nkte göra 😉

sÄ stort tack!

@hegobald: ja jag har kollat pĂ„ dem, men jag Ă€r inte nĂ„n expert pĂ„ kretsar och sĂ„nt sĂ„ jag fick stora skĂ€lvan bara av tanken pĂ„ att öppna propheten och potentiellt paja nĂ„got. men det lutar Ă„t att köpa ett sĂ„nt kit och lĂ„ta nĂ„n kunnig typ sĂ€tta in den. har en annan prophet pĂ„ jobbet som Ă€r retrofittad med just kentons midi. funkar hur bra som helst dĂ€r! 😉

• Gilla 1
Postat

Kenton Ă€r bĂ€st och Ă€ldst i detta game.. Industristandrad kan man sĂ€ga.. Inget att tveka pĂ„.. Ska du modda din Ă€lskade profet sĂ„ ska du göra det med Kentons prylar! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.