Jump to content
Annons

Blivande flick-idol söker sammarbeten! :D


tokeo2

Recommended Posts

Hej på er! 🙂

Jag är en sångare på 17 år som söker seriösa producenter och låtskrivare att sammarbeta med.

Jag anser mig ha en stor säljpotential och sticker inte under stolen med att jag vill bli sveriges nästa flick-idol haha!

Tanken är att jag ska sätta ihop en EP på 5 låtar.

Lite snabb fakta om mig:

* Har lagt ut ett par halv-seriösa covers på youtube som utan någon som fått 30.000 och 17.000 tittar var utan någon hjälp från någon.

* Har sjungit för en utav sveriges största artister och hans manager.

* Har 35.000 att spendera på projektet.

* Ett par elever från en film-högskola håller på med en liten mini dokumentär om mig som artist, detta kommer senare att släppas på youtube för att sprida en liten "buzz".

* Jag har inte någon manager eller skivkontrakt, jag är inte heller ute efter det just nu då jag vill göra EP'n själv och sedan kolla vilka möjligheter jag har.

* Skriver mycket låt-texter själv och har gjort det rätt länge.

Kontakta mig om ni vill veta mer eller vill höra hur jag låter 🙂

Mvh/

Redigerat av tokeo2
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej på er! 🙂

Jag är en sångare på 17 år som söker seriösa producenter och låtskrivare att sammarbeta med.

Jag anser mig ha en stor säljpotential och sticker inte under stolen med att jag vill bli sveriges nästa flick-idol haha!

Tanken är att jag ska sätta ihop en EP på 5 låtar.

Lite snabb fakta om mig:

* Har lagt ut ett par halv-seriösa covers på youtube som utan någon som fått 30.000 och 17.000 tittar var utan någon hjälp från någon.

* Har sjungit för en utav sveriges största artister och hans manager.

* Har 35.000 att spendera på projektet.

* Ett par elever från en film-högskola håller på med en liten mini dokumentär om mig som artist, detta kommer senare att släppas på youtube för att sprida en liten "buzz".

* Jag har inte någon manager eller skivkontrakt, jag är inte heller ute efter det just nu då jag vill göra EP'n själv och sedan kolla vilka möjligheter jag har.

* Skriver mycket låt-texter själv och har gjort det rätt länge.

Kontakta mig om ni vill veta mer eller vill höra hur jag låter 🙂

Mvh/

Coolt med någon som har det självförtroendet, det e bra 😄

Önskar att jag själv hade 35.000 att spendera på projekt sådär!!! N I C E !

Önskar dig lycka till , hoppas du hittar någon, men det vore jätteintressant (för mig men även för de du letar efter) med länk till din myspace!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...