Ariza Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 När jag har spelat med min VCI-100 i ca en timme så ställer sig pitcharna antingen i högsta eller lägsta läge så fort jag trycker på autosync-knappen. Är det någon som kan tänkas veta vad det är för fel? Det fungerar som sagt utan problem i ca en timme, sen hoppar dom upp eller ner helt och hållet och autosync slutar fungera. Har det något att göra med att jag måste uppdatera programvaran, eller är det helt enkelt min kontroll som krånglar? Jag är enormt tacksam för svar! MVH//Edgar.
Ariza Postat 8 december 2010 Trådstartare Postat 8 december 2010 Är det verkligen ingen som har den blekaste? Har googlat hur länge som helst och kollat igenom alla möjliga sidor, men inte hittat ett skit. Seriöst, det måste väl ändå finnas någon som iallafall har en liten aning?
SFxtc Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Låter ju konstigt att detta skulle ske efter en timme. Har låtarna rätt BPM i Traktor (dvs ej halverade vilket kan hända ibland) och är dina beatgrids korrekta? Två förutsättningar för att sync ska fungera. Du har även testat med olika låtar?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.