KillwithSkill Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Click Pic JUDAS PRIEST ANNOUNCE FAREWELL TOUR!! After storming the world for nearly 40 years and taking their very special brand of heavy metal to all four corners of the planet, JUDAS PRIEST - one of the most influential heavy metal bands of all time, have announced this will be their final world tour!! Källa: här
southdirector Postat 7 december 2010 Postat 7 december 2010 Inte bara ett vanligt "vi lägger av, kom till vår sista konsert så vi får lite mer pengar" Dom har väll "lagt av" innan? precis som black sabbath och ozzy gjort ett antal gånger.... 1
KillwithSkill Postat 7 december 2010 Trådstartare Postat 7 december 2010 Inte bara ett vanligt "vi lägger av, kom till vår sista konsert så vi får lite mer pengar" Dom har väll "lagt av" innan? precis som black sabbath och ozzy gjort ett antal gånger.... Nej, mig veterligen har dom aldrig lagt av. Däremot så stack Robban på 90-talet och startade bandet Fight. Och då tog The Ripper över sången! Sen kom ju gubben tillbaka! Men det är nog inte spiken i kistan. Kanske ett försäljarknep att folk ska komma och se dom "en sista gång" Sen om en 5-6 år så är dom kanske på banan igen? Men vem vet. Rob Halford sjunger sämre än nånsin! Han kanske verkligen har gjort sitt?!
southdirector Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Afan! vet inte var jag fått det ifrån Robs sångröst kan ju skapa problem nu när han är på åren kan ja tänka mig.....folk vill ju höra "painkiller" ungefär som den låter på skiva och inget annat...om man nu inte är ett die hard fan dvs Dåliga spelningar påverkar ju publiken, i vissa fall påverkar det så mycket att vissa slutar lyssna helt å hållet. När jag var 14 - 15 så hade jag sparat rätt länge för att kunna se Cradle of Filth i Göteborg. Och när väl dagen kom och dom hade spelat så blev jag så fruktansvärt besviken att jag nästan grät...det gick knappt att förstå att det var samma band. Tror inte jag har hört mer än en låt eller två sen dess... Om jag någonsin träffar på "Dani Filth" så ska jag kräva han på 500 spänn och en ursäkt...
slejnard Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Ett bra band när det begav sig, men skönt att de tar sitt förnuft till fånga och slutar. Fler "gubbmetallare" borde haka på trenden och lägga ner eller som i Robert Palmers fall byta inriktning.
hegobald Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Trodde dom lagt av för typ snart 15~20 år sen.. (då jag sluta höra dom på radion) 1
sadomachine (oregistrerad) Postat 13 december 2010 Postat 13 december 2010 Afan! vet inte var jag fått det ifrån Robs sångröst kan ju skapa problem nu när han är på åren kan ja tänka mig.....folk vill ju höra "painkiller" ungefär som den låter på skiva och inget annat...om man nu inte är ett die hard fan dvs Dåliga spelningar påverkar ju publiken, i vissa fall påverkar det så mycket att vissa slutar lyssna helt å hållet. När jag var 14 - 15 så hade jag sparat rätt länge för att kunna se Cradle of Filth i Göteborg. Och när väl dagen kom och dom hade spelat så blev jag så fruktansvärt besviken att jag nästan grät...det gick knappt att förstå att det var samma band. Tror inte jag har hört mer än en låt eller två sen dess... Om jag någonsin träffar på "Dani Filth" så ska jag kräva han på 500 spänn och en ursäkt... 🙂 Ja COF är verkligen fruktansvärt kassa live.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.