Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan. Det känns som om det är väldigt många fler än jag som är nyfikna på

hur dom skruvar och rattar i Studio fredman? Jag tycker att dom gör kalasbra produktioner som man blir lite avundsjuk på. Jag har inte läst många tidigare nummer av Studio och är ganska färsk men jag skulle köpa blaskan 10 grr om ifall det fanns en artikel om just detta. Om inte just studio fedman så skulle det ändå vara kanon kul för oss metalälskare att läsa om att skruva och micka på olika sätt för att få ett visst sound.

För som många vet så kan metal lätt bli grötigt vid mixning och kan vara ganska svårt att få ett tajt sound. Någon mer här som hänger på min bana eller är jag ensam?

MVH//Kenny

Redigerat av addic59
Annons
Lasse Mongo (oregistrerad)
Postat

prova gärna detta trevliga forum som ger en hel del bra tips osv

http://www.andysneap.com/forum.html

han har jobbat med band som bl a Nevermore, testament och liknande

schkåll tamefan

Postat
prova gärna detta trevliga forum som ger en hel del bra tips osv

http://www.andysneap.com/forum.html

han har jobbat med band som bl a Nevermore, testament och liknande

schkåll tamefan

Det låter kalasbra. Skulle jättegärna hänga där om jag inte hade så jäkla svårt för engelska 🙁

Men aja. Det är väl nånting jag får klara mig utan =).

Lasse Mongo (oregistrerad)
Postat
Det låter kalasbra. Skulle jättegärna hänga där om jag inte hade så jäkla svårt för engelska 🙁

Men aja. Det är väl nånting jag får klara mig utan =).

du om nån vet väl att övning ger färdighet 😉 lite ofta och vips är man där efter ett tag 🙂

Postat
du om nån vet väl att övning ger färdighet 😆 lite ofta och vips är man där efter ett tag 😆

You if someone knows that practice gives skills 🙂 a little bit often and whiplash you are there after a grab 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.