Ken Kängström Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 (redigerat) Hejsan. Det känns som om det är väldigt många fler än jag som är nyfikna på hur dom skruvar och rattar i Studio fredman? Jag tycker att dom gör kalasbra produktioner som man blir lite avundsjuk på. Jag har inte läst många tidigare nummer av Studio och är ganska färsk men jag skulle köpa blaskan 10 grr om ifall det fanns en artikel om just detta. Om inte just studio fedman så skulle det ändå vara kanon kul för oss metalälskare att läsa om att skruva och micka på olika sätt för att få ett visst sound. För som många vet så kan metal lätt bli grötigt vid mixning och kan vara ganska svårt att få ett tajt sound. Någon mer här som hänger på min bana eller är jag ensam? MVH//Kenny Redigerat 28 januari 2005 av addic59
onosoul Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 De har ju redan haft ett metalgitarrljudspecial med en kille från Fredman!' Låna på bibblan för faen! 🙁
Ken Kängström Postat 28 januari 2005 Trådstartare Postat 28 januari 2005 De har ju redan haft ett metalgitarrljudspecial med en kille från Fredman!' Låna på bibblan för faen! 🙁 Okej förlåt 🙂
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 prova gärna detta trevliga forum som ger en hel del bra tips osv http://www.andysneap.com/forum.html han har jobbat med band som bl a Nevermore, testament och liknande schkåll tamefan
Ken Kängström Postat 28 januari 2005 Trådstartare Postat 28 januari 2005 prova gärna detta trevliga forum som ger en hel del bra tips osv http://www.andysneap.com/forum.html han har jobbat med band som bl a Nevermore, testament och liknande schkåll tamefan Det låter kalasbra. Skulle jättegärna hänga där om jag inte hade så jäkla svårt för engelska 🙁 Men aja. Det är väl nånting jag får klara mig utan =).
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Det låter kalasbra. Skulle jättegärna hänga där om jag inte hade så jäkla svårt för engelska 🙁Men aja. Det är väl nånting jag får klara mig utan =). du om nån vet väl att övning ger färdighet 😉 lite ofta och vips är man där efter ett tag 🙂
®offe Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 du om nån vet väl att övning ger färdighet 😆 lite ofta och vips är man där efter ett tag 😆 You if someone knows that practice gives skills 🙂 a little bit often and whiplash you are there after a grab 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.