lowsnuff Postat 24 november 2010 Postat 24 november 2010 hej! är i färd med att uppgradera min dator. ska köpa. moderkort: Gigabyte GA-X58A-UD3R processor: Intel Core i7 950, 3.06GHz nätagg: Corsair TX 650W 80+ minnen: Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz PC3-12800 och evt. en ssd hårddisk på 80gb att ha OS och kanske lite krävande program som PT och PS på. någon som ser något som vill krocka med pro tools LE 8? hade tänkt köra windows 7 också. tackar för svar // Dennis
lowsnuff Postat 25 november 2010 Trådstartare Postat 25 november 2010 bumpar upp denna tråden 🙂 har bestället grejerna som står i listan nu och hoppas att det kommer funka 😛 misstänker att PT inte ska vara nåt problem. det vore väl om windows 7 krånglar? enligt den lokala musikaffären där jag köpte min mbox sa de att det ska bara vara att se till så man har senaste uppdateringen till PT så funkar det finfint på w7. ingen som har erfarenhet av i7 processor o grejer till PT?
Gratch (oregistrerad) Postat 25 november 2010 Postat 25 november 2010 Ska inte vara några problem med win7 alls numera och nya kraftfulla delar av kvalité kommer göra dig supernöjd 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.