hankmoody Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Har små krav på slutresultatet, men jag å min tjej har startat upp Zombie Zircus ett band som än sålänge består av mig på gitarr/bas och tjejen vrålar på. Kom inte i underfund med varken ezdrummer eller addictdrummer. Vad det däremot måste finns gått om är ju färdiga trumkomp, som jag jag kan upprepa,klippa osv. Håller på å lär mig cubase. Får inte in pluggarna som jag hade tankat ner GRATIS för det var en gratis demofil. Ge mig tips å råd till en gammal analog kille som mejsjälv. Serösa sidor med bibliotek av olika drumkomp måste ju finnas i mängder. Monkey Beta -vad e det för nåt ? Behöver bara komma igång. För överigt. Vet ni vart man kan hämta bas/gitarr pluggar...gärna gratis Trevlih helg
sixties Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 ezdrummer är väldigt enkelt. här finns en instruktions film, finns säkert fler. http://www.youtube.com/watch?v=tmISXzooFzk 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.