ErikSt Postat 2 november 2010 Dela Postat 2 november 2010 Jag står i en liten pickle av inköp. Thomann.de säljer Digidesign 003 rack+ fact för samma pris som svenska musikjättar säljer Digidesign 003 rack. De säljer däremot Digidesign 003 rack för strax under 10k. Vad säger ni? är det värt slantarna extra? Min budget säger 14k. Vad skulle ni göra? Köpa? /E Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 2 november 2010 Dela Postat 2 november 2010 (redigerat) Hejsan Om du får 003 rack+ factory för samma pris som en 003 rack så skulle jag gå på 003+ rack factory. Du får fler pre amps och fler pluggar med exempelvis. Gör en egen jämförelse på Avids hemsida och se vad du tycker du ska ha. 003 rack+ factory 003 rack MVH Anders Redigerat 2 november 2010 av Gizmozis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ErikSt Postat 2 november 2010 Trådstartare Dela Postat 2 november 2010 Tack för svaret, kanske kan du också rekommendera en kontroller? http://www.thomann.de/se/behringer_bcf_2000.htm , Behringer är jag vanligtvis ingen älskare av och antar att man som vanligt i ljudvärlden får lite det man betalar för, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 2 november 2010 Dela Postat 2 november 2010 Jag har inte testat så många kontroller. Men jag själv kör med command 8 som jag kan rekommendera. Väldigt lätt att använda, och fullt integrerad mot pro tools. MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.