Jimmyalenius Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Hej! Jag har haft detta keyboard (se bif bild) till en XP-dator och det har fungerat bra. Nu har det gått några år och jag tänkte flytta över det till en bärbar dator (Windows 7/64-bit). Dock så verkar det helt omöjligt att hitta tillverkaren eller vad tangentbordet heter. Var inne på JAM som har direktimporterat det. Dom hade inga tips. Jag bifogar bild ifall det är någon som känner igen det och som kan ge mig nåt tips på hur jag kan få det att fungera med min nya dator. Mvh / Jimmy
Krokodilen Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Hej, Win7 har en hel del generella drivisar inbyggt. Jag skulle gissa att det är bara att koppla in så hittar win7 MIDI-device-drivisar. tror jag... 😱
Jimmyalenius Postat 7 augusti 2010 Trådstartare Postat 7 augusti 2010 Hej! Nej, jag kopplade in det och får upp en dialogruta att det inte gick att hitta några fungerande drivrutiner. Tyvärr... /Jimmy
Krokodilen Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Märkligt.. Jag skulle gissa att det är en sådan här och i så fall ska det inte behövas några speciella drivisar. "The I2 GarageKey 37 is class compliant, which means you don't have to worry about downloading, installing or configuring drivers. Instead, you just plug it into your Mac or PC and it works! Compatible with Windows XP, Vista and Windows 7, both 32 bit and 64 bit, along with all versions of OS X!" K
Jimmyalenius Postat 7 augusti 2010 Trådstartare Postat 7 augusti 2010 Ja, det stämmer nog. Jag tycker det är konstigt att Windows inte installerar det automatiskt. Det kanske är en gammal version? Jag ska maila tillverkaren och fråga. Mvh / Jimmy
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.