HexfusioN Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Hej alla! Jag har ett väldigt irriterande problem i Cubase Studio 4. De pluggar som exempelvis HALion Player, Addictive Drums etc. fungerar inte fullt ut, då endast en Stereo ut kanal skapas istället för enskilda kanaler för varje program/trumljud. I Cubase SE 3 fungerade detta felfritt, men efter uppgraderingen kan jag inte skapa en ny instans av dessa plug-ins och använda dem fullt ut. Dock finns kanaler i mixerbordet på projekt som jag tidigare har skapat i SE 3. Kan det vara någon inställning som jag har missat? Stort tack för all hjälp i förskott! Detta känns avgörande för mitt arbetsätt och de jag hittills har frågat har lämnats svarslösa... Mvh Hans
Claes Holmerup Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Här finns lösningen: 🙂 https://www.studio.se/index.php?showtopic=77551
HexfusioN Postat 9 juli 2010 Trådstartare Postat 9 juli 2010 WOHO! FUNGERAR KANON! 😄 Stort tack! Mvh Hans
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.