Thome Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Tja! jag Àr en trogen logic anvÀndare men nu har jag köpt ett pt m-powered för att fÄ lite koll pÄ den historien med. ett par frÄgor bara, sÄ jag inte har handboken hÀr i studion! 1. Varför kan jag inte sola en kanal som jag har bussat till en sub-grupp? nÀr jag gör det kommer det inget ljud alls. 2. kan jag ta tag i 2 faders bredvid varandra och justera samtidigt? hur löjliga frÄgor som helst, men jag behöver verkligen veta : ) tack!
Ulf_A Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 1. Du mÄste trycka pÄ solo pÄ subgruppen ocksÄ annars stoppar ljudet dÀr.
ProTools Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 SÀtt gruppen i "solo safe" sÄ Àr den alltid med nÀr du solar en kanal som gÄr ut via en bus
alekks Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 och som ProTools sĂ€ger sĂ„ har jag för mig att man hĂ„ller ned Alt och klickar eller högerklickar. Med reservation för fel đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.