Jump to content
Annons

Vad är detta?


nollan

Recommended Posts

Hej!

Jag är på jakt efter liknande pads som denna kille använder sig av när han spelar (se länk nedan).

Vet att allt är kopplat till en midicontroller, men vad kan det vara för typ av pads/sensorer han spelar med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
UnequalEquation (oregistrerad)

Noize Suppressor spelar med en "grej" (bästa förklaringen i princip) som heter Sonar, titta närmare här:

Som du ser är den rörelsefri... Men har hört att den är ett helvete att sätta upp, ca två timmar 🥰

Edit: Den utrsutningen är antagligen svindyr och ingenting för en medelsvensson som vill leka guitarr hero på steroider ^^

Redigerat av UnequalEquation
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Noize Suppressor spelar med en "grej" (bästa förklaringen i princip) som heter Sonar, titta närmare här:

Som du ser är den rörelsefri... Men har hört att den är ett helvete att sätta upp, ca två timmar 🥰

Jo jag har varit backstage när han satt upp Sonar, men han vill inte svara på vad det är för typ av pads han kör med.

Jag förklarade mest i klartext här för vad jag förstått så finns det inte så många här som lyssnar på så mycket hardcore.

Själv lever jag i Holland med så jag besöker väll i princp alla event där nere och rankar mig inte som medelsvensson när de gäller produktion heller.

Letade mest efter fler sätt att spela på än bara DJ bänken. Jo dyrt är det säkert, men det är inte det som var frågan ☺️

Take care!

Redigerat av nollan
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...