jonasfrykholm Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 (redigerat) Tjena ! Nu har jag registrerat mig på myspace som artist/band så att alla ska kunna se min profil. Nu till problemet , när jag trycker profildesign 2.0 kommer jag till grundinfo och samma sak om jag trycker på redigera profil! har varit så länge och är trött på den vita designen ! och går ej heller att hitta mail till crew vet någon hur man löser så skulle det vara toppen ! mvh Edit: Små tecken i rubriken, tack. Redigerat 31 maj 2010 av Hellpig
Jon Rinneby Postat 30 maj 2010 Postat 30 maj 2010 Tjena ! Nu har jag registrerat mig på myspace som artist/band så att alla ska kunna se min profil. Nu till problemet , när jag trycker profildesign 2.0 kommer jag till grundinfo och samma sak om jag trycker på redigera profil! har varit så länge och är trött på den vita designen ! och går ej heller att hitta mail till crew vet någon hur man löser så skulle det vara toppen ! mvh Denna sida har jag gjort med med hjälp av: http://www.layoutgeneratormyspace.com/ Koden som du får i slutet klistras med fördel in under "edit profile" och sedan " Edit Musician Bio" Lycka till. /Jon
suprapappa Postat 31 maj 2010 Postat 31 maj 2010 Denna sida har jag gjort med med hjälp av: http://www.layoutgeneratormyspace.com/ Koden som du får i slutet klistras med fördel in under "edit profile" och sedan " Edit Musician Bio" Lycka till. /Jon men riktigt allt är väl inte gjort bara med sidan du länkar till...för att skjuta ner spelaren så att du får plats med fotot du har högst upp behövs väl ytterligare en kod som jag inte kan hitta på www.layoutgeneratormyspace.com. det finns förvisso en massa myspace-tweak-sidor som genererar sådan kod men det hade varit fint att ha allt i en och samma editor....den du länkade till kändes förhållandevis stilren.
Jon Rinneby Postat 31 maj 2010 Postat 31 maj 2010 (redigerat) men riktigt allt är väl inte gjort bara med sidan du länkar till...för att skjuta ner spelaren så att du får plats med fotot du har högst upp behövs väl ytterligare en kod som jag inte kan hitta på www.layoutgeneratormyspace.com. det finns förvisso en massa myspace-tweak-sidor som genererar sådan kod men det hade varit fint att ha allt i en och samma editor....den du länkade till kändes förhållandevis stilren. Precis, självklart handlar det om att ha en trevlig bakgrundsbild att komplettera med etc. Koden för att fixa loggan längst upp kan se ut exempelvis såhär: <style> div.profileWidth table { margin-bottom:400px !important;} div.profileWidth{background-image:url("LÄNK TILL BILD HÄR")!important; background-position:center top !important; background-repeat:no-repeat !important; } table.rail {display:none;} </style> Redigerat 31 maj 2010 av Yllet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.